موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 22:052021-12-07ورزشي

لیگ قهرمانان اروپا|غلبه رئال بر اینتر و حذف میلان/وداع دراماتیک پورتو با فرصت سوزی طارمی


اولین شب از هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با برتری تیم های رئال مادرید مقابل اینتر، لیورپول مقابل میلان و شکست پورتو با طارمی مقابل اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در اولین شب از هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 6 دیدار از ساعت 23:30  به وقت ایران در گروه های A تا D آغاز شد.

رئال مادرید موفق شد در آلمان مغلوب شده بودند.

گروه A: پاری سن ژرمن 4- کلوب بروژ یک گل ها: کیلیان ام باپه (2 و 7) لیونل مسی (38 و 76-پنالتی) برای پاری سن ژرمن؛ ریتس 68 برای بروژ پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان کلوب بروژ بلژیک بود و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.

پاریسی ها که پیش از این با 8 امتیاز صعود خود را به عنوان تیم دوم به دور بعد قطعی کرده بودند، با این پیروزی 11 امتیازی شدند.

کیلیان ام باپه ستاره فرانسوی در این بازی در 7 دقیقه ابتدایی دو گل به ثمر رساند و موفق به رکوردزنی در لیگ قهرمانان اروپا شد.

  وی با گل هایی که در این بازی زد، تعداد گل های خود را از عدد 30 عبور داد و با 22 سال و 352 روز، جوانترین بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان لقب گرفت که به این تعداد گل زده در این سن و سال می رسد.

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی هم گل سوم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند تا او هم موفق به ثبت رکوردزنی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ قهرمانان اروپا|غلبه رئال بر اینتر و حذف میلان/وداع دراماتیک پورتو با فرصت سوزی طارمی

لیگ قهرمانان اروپا|غلبه رئال بر اینتر و حذف میلان/وداع دراماتیک پورتو با فرصت سوزی طارمی